vineri, 11 martie 2011

ROmania

DEci, sa incepem cu deci ca vorba aia (n-o mai stiu...), dar sigur e o vorba.
Sunt patriotica pana la moarte si dincolo de ea da' parca n-as muri pentru tzara, ii las pe altii. 

Eu sunt o intelectuala si nu-mi bat capul cu revolte sau Revolutii, ii las pe altii si dup-aia comentez ca n-au facut-o cum trebuia...si ca stiu eu mai bine, da' n-are cine sa ma-sculte.(puncte puncte...)

Romania e tara mea, nu vreau sa plec in strainatate decat ca tourist si sa ma intorc mereu la ai mei.
Fiecare in ritmul lui.

3 comentarii:

  1. ti-am spus ce fac daca ajung 1 zi presedinte nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Senzatiile, sentimentele, ideile sunt material pentru arta, si nu spovedanie sau motiv de sociabilitate...
    Daca ai indoieli asupra ta, nu le da pe fata, ca sa nu dai prostiei dreptul de a-si permite cu tine aceeasi atitudine, imprumutind-o de la tine...

    RăspundețiȘtergere
  3. In scrisul tau destinat publicului pune ideile tale, dar niciodata sentimentele tale, adica partea intima a personalitatii tale, niciodata imaginatia ta, adica produsul imediat al personalitatii tale...

    RăspundețiȘtergere